جـــــــــــاده
 
مردی از شولم A MAN OF SHOULAM
مطالب هنری ،ورزشی، خاطرات شخصی و متنوع ANYTHING
 
 
چهار شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 23:54 ::  نويسنده : شیرمحمد عاشوری SHIR MOHAMMAD ASHORI

شاید چیزی شبیه اغراق یا بلوف باشد .یاگذافه گویی به نظر آید.هرچه میخواهید فکرکنید وهرنظری بخواهید داشته باشید ، داشته باشید ،محترم است. ولی حقیقت این است که جاده ای را که از کنار مغازه رمضان وحدتی  تا "لات" شولم کشیده می شود من وپسرعمویم مرحوم جمشید تانصفه ها دست خالی وبا بیل دستی مخصوص شخم زدن وکشاورزی وبا کمک یک دستگاه شن کش (گاز) شن ریزی کردیم .صبح یکی از روزهای اواخر بهار(دقیقاٌ نمیدانم چه تاریخی بود )مرحوم جمشید عاشوری مرا صدا زد وگفت بیل بردارم وباهم برویم رودخانه به شن کشی که از جهاد آمده بارشن کنیم تابیاورد به جاده بریزد وجاده را شن ریزی کنیم .مدت ده روز کار مااین بود که دست خالی سنگ وشن بار ماشین کنیم تا در جاده خالی کند .کار بسیار طاقت فرسا وگرمای هوا کلافه کننده بودوکار به کندی پیش می رفت  ،از روخانه پایین خانه همدم صبوری تا نزدیکیهای خانه مرحوم کاسعلی عابدین پورهر چه شن وسنگ کف وکنار رودخانه بود جمع کردیم وبار ماشین نمودیم ودر جاده کوچک مسیر "لات "خالی کردیم بعد از سپری شدن یکهفته یا ده روز کم کم سروکله چند نفر دیگر برای کمک به ما پیدا شد ویک دستگاه خاور هم به شن کش موجود اضافه شد .شروع ساخت وشن ریزی (بدون بیل مکانیکی وهر ابزارمخصوص شن برداری)این جاده که امروز عریض تر واسفالت شده و باعث رفاه اهالی این منطقه گردیده از افتخاراتی است که هرگز فراموش نمی کنم گرچه من وخدا بیامرز جمشید هرگز به چشم نیامدیم ولی وجدان ما در آرامش و آسودگی است از بابت خدمتی که کردیم ،روح ان مرحوم شاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ مردی از شولم خوش آمدید.این وبلاگ در برگیرنده مطالب مختلفی شامل خاطرات ، شعرمحلی وتالشی،شعرهای روز و نیز تصاویرمی باشد. این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و مطالب ان در زمینه های مختلف نقطه نظرات خودم می باشد امکان این هست که در بعضی موارد اشتباهاتی در بیان رخ دادهایی که جنبه غیر شخصی داشته باشد، وجود داشته باشد .در مورد شعرها نیز عرض شود تمام شعرها را خودم سروده ام وبراین باورم استفاده ازمطالب دیگران به نام خودهنر نیست.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مردی از شولم و آدرس shirmohammad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 407
بازدید کل : 381408
تعداد مطالب : 213
تعداد نظرات : 220
تعداد آنلاین : 1








کاری از شیرمحمد عاشوری (خواندن ذهن شما توسط کامپیوتر)

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



تصاویر زیباسازی نایت اسکین




تصاویر زیباسازی نایت اسکین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ابزار وبلاگ نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


تصاویر زیباسازی نایت اسکین